♔Pergilah cinta♔
Wednesday 8 February 2012 | 12:15 | 0 love drops

# Jika di Dunia kita tiada jodoh , di Syurgalah jodoh kita , Insya'Allah .

Hidup ini takkan lepas dari dugaan kan ? Bila kita bahagia , bila kita derita , semua diuji kan ? Orang cakap Allah sayangkan kita , sebab tu kita diuji . Kuatkan hati kau okay , kawan :') Allah lebih sayangkan dia . Aku tahu , berat mata memandang , berat lagi bahu dipikul . Aku dapat rasa , betapa sukarnya kau nak terima hakikat ini . Bila mana lelaki yang kau cintai selama ni , gelak dan tangis kau kerana dia telah pergi untuk selamanya . Al-Fatihah :'< Tapi apa daya kita kan ? Ajal Aiman lebih awal dari kita semua . Tabahkan hati kau untuk Aiman , sayang . Aku yakin Aiman tak nak kau bersedih . Pasti dia terseksa di sana andai dia tahu kau ratapi pemergian dia . Teruskan hidup kau untuk SPM tak lama lagi . Banggakan Aiman babe :'( Doakanlah dia ditempatkan di tempat orang yang beriman . Sedekahkan dia ayat suci Al-Quran , bukan tangisan kau sayang :'< Aku masih ingat lagi bulan lepas , tengok kau dengan Aiman shop dekat Billion . Aiman teman kau beli seluar ye sayang ? Serius korang bahagia sangat :')

Dua tahun lebih korang bersama . Couple break , couple break >.< Banyak cabaran yang korang hadapi . Sesungguhnya jodoh korang panjang kan ? Walau dengan siapa pun Aiman bersama , dia tetap kembali pada kau . Sehingga la tarikh itu , 5 FEBRUARI 2012 . Dia kembali jua kepada Penciptanya . Semua berlaku dengan cepat kan ? Begitu sayangnya Allah pada Aiman sehingga DIA tak nak Aiman terseksa andai dia bertahan . Maafkan aku tak dapat bersama kau saat kau kehilangan dia . Tapi selalu tahu , doa aku untuk kau sentiasa ada . Fatin , kadang - kadang Allah ambil semuanya dari kita agar kita tahu nilai semua benda yang dia beri . Itulah bukti kasih Allah pada kau :') Sayang , kita mungkin tidaklah serapat mana . Namun jika kau menangis , percayalah aku turut merasainya .

Aiman , Semoga kau tenang di sana .
Al - Fatihah :'(

Haydaa Awak juga yang kuat okay ? Jangan menyerah dalam buka hati ayda untuk Emir . Shera yakin dia matahari ayda :) Lupakanlah alef . Shera tau dia masih sayangkan ayda , rindukan segala kenangan ayda dengan dia dulu . Even dia cakap dia dah sayang orang lain , benci ayda , maki hamun ayda , percayalah semua tuu hanya alasan untuk buat ayda lupa dia . Sebab dia tak mampu tuk sayang ayda seperti mana ayda sayang dia . Dia tak sanggup korbankan hati dia seperti mana ayda sanggup merayu kasih dia . Cukuplah sayang . Hapus air mata ayda . Ikhlaskan dia bukan untuk ayda . Teruskan hidup ayda dengan matahari :') Hanya dia yang mampu buat ayda senyum dan gelak selepas hujan yang alef turunkan . Sayang , suatu hari nanti , kebahagiaan abadi milik ayda jua :*

Dan Kreol , apa yang terjadi di sekeliling aku , buat aku terfikir . Andai aku dijemputNya dulu , akankah kau tangisi aku ? Akankah makam aku kau sentuh ? :D Pastinya tak kan ? Sebab kita jauh . Itu yang kau selalu ingatkan aku . JARAK . Satu kata yang tak pernah lekang untuk keluar dari mulut kau kan ? :'> Aku simpan text kau dulu . Kau cakap sekiranya kau kehilangan aku , sebulan kau akan menangis rindukan aku . Tapi kenyataannya ? Tak seperti dinyatakan kan ? ^.^ Tak sampai sebulan kau dah temui pengganti aku . Bukanlah maksudku untuk mengungkit kisah lalu . Cuma bila fikir dengan wajar , ternyata aku bukanlah sesiapa untuk kau tangisi :P Kreol , aku takut untuk hadapi hari esok . Takut andai aku pergi tanpa sempat bertaubat . Takut andai saat kau sendiri , aku tiada untuk temani kau :/


With tears ,
Woohyun's

Hearts, Nur Shahirah

♥ Past / Future ♥